Friday, September 7, 2012

အပ်ိဳစင္ ...........

ကၽြန္မနဲ႕သူက ခ်စ္သူေတြေပါ့......
လက္ဖက္ရည္ႀကိဳက္တတ္တဲ႕ကၽြန္မက လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ လက္ဖက္ရည္ပူပူေလး
ေသာက္ရတာကိုႏွစ္သက္ပါတယ္။ အဲဒီအခါသူေျပာေလ႕ရွိတာကေတာ႕ " မင္းကြာ...
အပ်ိဳေလးတန္မဲ႕ ဆိုင္ထိုင္ရသလားတဲ႕ " ။

ကၽြန္မေအာ္ရယ္ပစ္လိုက္မိတယ္၊ လူေတြေရွ႕မွာ ထိုင္ေသာက္ဖုိ႕ သင့္ေတာ္တဲ႕
ဆိုင္မွာ ရိုးသားတဲ႕အရည္ကို ရိုးသားစြာေသာက္ေနတာပါရွင္။ ဒါေပမယ့္ မေျဖရွင္းေတာ႕
ပါဘူး၊ ကုိယ္မွန္တယ္ထင္ရင္မေျဖရွင္း

ဘဲ ေရြးတဲ႕လမ္းကိုေျဖာင့္ေအာင္ေလွ်
ာက္တတ္တာ
ကၽြန္မအက်င့္ကိုး။

" ေဟာ....ထပ္ေျပာျပန္ၿပီ၊ မင္းကြာ... အပ်ိဳးေလးျဖစ္ၿပီးရယ္တာႀကီးကိုကတဲ႕ "
ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္မမေျဖရွင္းခဲ႕ပါဘူး။
စာရင္းကုိင္တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ႕ကၽြန္မက တစ္ခါတစ္ရံ အိမ္ျပန္ေနာက္က်တတ္ပါတယ္။
အဲဒီအခါ ကၽြန္မကို မင္းကြာ... " အပ်ိဳဆိုတာ အိမ္ျပန္တာ သိပ္မိုးမခ်ဳပ္သင့္ဘူးတဲ႕" ဒီလိုနဲ႕ပဲ
ခ်စ္သူဘ၀ကိုျဖတ္သန္းခဲ႕ၿပီးေတာ႕ သူလည္းႏိုင္ငံျခားကို အလုပ္လုပ္ဖို႕ ထြက္သြားခဲ႕တယ္။
သူႏိုင္ငံျခားသြားလို႕ သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ ကၽြန္မတပည့္တေယာက္ရခဲ႕ပါတယ္။
နာမည္က ေခ်ာေခ်ာတဲ႕၊ ေကာင္မေလးရဲ႕မ်က္ႏွာမွာ အထင္ရွားဆံုးကေတာ႕ ပါးႏွစ္ဖက္လံုးမွာပါတဲ႕
ပါးခ်ိဳင့္ေလးပါပဲ။

LCCI(3) ကိုေခ်ာေခ်ာအိမ္မွာ Guid လုပ္ေပးဖို႕ေပါ့ စာအိမ္ပြဲေျဖဖို႕နီးကပ္လာတဲ႕တစ္ေန႕မွာ
မေအာင္မွာစိုးတဲ႕ ကၽြန္မစာျပဖို႕ေစာေစာအေရာက္ ေခ်ာေခ်ာတစ္ေယာက္ေဆးရံုတင္ထားရတယ္လို႕
ေျပာတာနဲ႕ေဆးရံုကိုလိုက္သြားမိတယ္၊ကိုယ္၀န္(၂)လရွိတာသိလို႕စိတ္ညစ္ၿပီးပိုးသတ္ေဆးေသာက္
တာတဲ႕ မေသေကာင္းမေပ်ာက္ေကာင္းရွင္။
ကၽြန္မလည္းအားေပးစကားေျပာၿပီးအိမ္ျပန္လာခဲ႕တယ္၊ ကၽြန္မစိတ္ထဲမရွင္းဘူးရွင္၊ ကၽြန္မ
သိသေလာက္ေတာ႕ ေခ်ာေခ်ာဟာအိမ္သားေတြမပါဘဲ အျပင္မထြက္တတ္ဘူးရွင့္၊ အဲဒီေန႕ကစၿပီး
စကားေျပာရင္ေျဖးညွင္းစြာ၊ ရယ္ရင္လည္းတိုးတိုးေလးရယ္တတ္တဲ႕ ပါးခ်ိဳင့္ေလးႏွစ္ဖက္နဲ႕ေခ်ာေခ်ာကို
ေနာက္ထပ္မေတြ႕ရေတာ႕ပါဘူး။

အခ်ိန္ေတြၾကာလာခဲ႔ပါၿပီ၊ တစ္ေန႕မွာေတာ႕ဖိတ္စာတစ္ေစာင္နဲ႕ စာအိတ္တစ္အိတ္ကၽြန္မရခဲ႕တယ္။
ဖိတ္စာက ခ်စ္သူရဲ႕မဂၤလာေဆာင္ဖိတ္စာပါ၊ ဆက္ဆက္လာခဲ႕ပါတဲ႕။
ေသြးေၾကာင္ရင္ ေဘးေခ်ာင္မွာရပ္ေနမွာေပါ့။ကၽြန္မဆက္ဆက္သြားမွာပါ။စာအိတ္ကလည္းသူေရးထား
တဲ႕စာပါပဲ၊ ဆက္ဖက္ဖို႕မလိုအပ္ေတာ႕ဘူးထင္လို႕ ဒီအတိုင္းပဲပစ္ထားလိုက္တယ္။
မဂၤလာေဆာင္ရက္မွာ အသည္းမကြဲဘူးေဟ႕ လို႕ျပခ်င္တဲ႕ကၽြန္မ၊ အလွဆံုးျပင္လိုက္တယ္၊ အခ်စ္ဦးနဲ႕
လြဲရေပမယ့္ အခ်စ္ဆံုးနဲ႕ဆံုႏိုင္ခြင့္ရွိပါေသးတယ္။
ေဟာ....လာေနၿပီ၊ မဂၤလာေမာင္ႏွံ သူေရြးခ်ယ္ခဲ႕တဲ႕ သတို႕သမီးကိုေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္လိုက္ေတာ႕
ပါးခ်ိဳင့္.....သတို႕သမီးမ်က္ႏွာေပၚကထင္ရွားလွတဲ႕ပါးခ်ိဳင့္......။

ေခ်ာေခ်ာ.....ေၾသာ္... သတို႕သမီးက ေခ်ာေခ်ာကိုး....။အိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႕ ဖြင့္ေဖာက္ဖို႕မလိုအပ္ေတာ႕ဘူး
ထင္ၿပီးလႊင့္ပစ္ထားတဲ႕သူ႕ရဲ႕စာကို ခ်က္ခ်င္းဖြင့္ၾကည့္မိတယ္။
စာထဲမွာပါတာကေတာ႕ " ငါျပန္လာတာနင့္ကိုအသိမေပးတာက အိမ္ေထာင္ျပဳေတာ႕မွာမို႕ပဲ၊ အိမ္က ရွာေပးတာ၊
ငါလည္းႏွစ္သက္တယ္၊ သူ႕မွာငါႀကိဳက္တဲ႕အပ်ိဳစင္အခ်က္ေတြရွိတယ္" တဲ႕ေလ။
ကၽြန္မဒီစာကို မွန္ေဘာင္သြင္းၿပီး ေရႊကြပ္ထားလိုက္တယ္။ ကၽြန္မကို တစ္သက္လံုးရယ္ေနရေအာင္လုပ္ေပးမယ့္
ဟာသစစ္စစ္တစ္ပုဒ္အေနနဲ႕ေပါ့။
--
Newsweek ဂ်ာနယ္မွ ကူးယူေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္ပါသည္။

[Reference: www.forverfriends.ning.com]


No comments:

Post a Comment